czwartek, 16 kwietnia 2015

EGZAMINY, EGZAMINY, EGZAMINY...

Hejka! 
Tak, wiem, nie było mnie tu prawie miesiąc, lecz cała ta nieobecność spowodowana jest nadchodzącymi egzaminami gimnazjalnymi, które pisze w tym roku oraz sporą ilością sprawdzianów, czy kartkówek w szkole. Mam nadzieję, że taka nieobecność jest wybaczalna!
Teraz przez cały tydzień nie chodziłam do szkoły. Spowodowała to jakaś dziwna choroba. W sobotę w nocy dostałam niesłychanie wysokiej gorączki oraz bólów głowy i gardła. Gdy już z tego się wyleczyłam nadszedł czas na katar i kaszel. Jednak stwierdziłam, że z katarem i kaszlem mogę iść do szkoły, więc gdy pakowałam się już na zajęcia na następny dzień zaczęło boleć mnie ucho. I w taki sposób siedzę nadal w domu. Powinnam się teraz uczyć i powtarzać, a siedząc w domu jakoś nagle zostaje mało czasu na powtarzanie materiału do egzaminu. Jednak coś powtarzam i mam nadzieję, że jakoś to za skutkuje! :D
Pomimo tego, że wszyscy mi mówią, że będzie dobrze i wszystko ładnie napiszę, to strasznie się denerwuje. No bo przecież nie wiem czy dostanę materiał, którego się nauczyłam, a może dostanę coś, czego wcale nie umiem, no i czy napiszę wystarczająco, aby dostać się do wybranej szkoły na wybrany kierunek?!
Jeżeli jest tu ktoś, kto również w tym roku pisze egzamin gimnazjalny, to wie, co czuję! :D
No i życzę Wam wszystkim, uczniom klas 3 gimnazjum, aby egzamin ten był banalnie prosty i poszedł Wam jak najlepiej i abyście byli dumni ze swoich wyników końcowych! ♥

1 komentarz: