czwartek, 24 marca 2016

SMILE

<MUSIC>
Witam Was wszystkich, buenos dias amigos(?)! Whatever! 
Przychodzę dzisiaj do Was z nowym postem i jestem w pozytywnym nastroju, więc będzie on o... UŚMIECHU!
A zdjęcia, które występują w tym poście są z Dnia Wiosny w mojej szkole, a że tego dnia było dość sporo uśmiechów i radości to stwierdziłam, że idealnie pasują do tego postu!


Ile razy zdarzyło się Wam, że przechodząc ulicą uśmiechnęliście się do obcej osoby?
Tak po prostu, bez żadnego powodu,nie szyderczo, bez litości, bez chęci podrywu, czy wyśmiania się z kogoś... Zwykły, szczery uśmiech...
Potraficie to zrobić?
Po prostu się uśmiechnąć i przejść dalej...
Niby będzie to zwykły uśmiech, a jednak potrafi wiele dać! Osoba, którą mijacie na ulicy akurat może mieć ciężką chwilę w życiu, może nie mieć dobrego nastroju, a może pokłóciła się z kimś przed chwilą...
UŚMIECHNIJ SIĘ!
Dzięki jednemu uśmiechowi jej humor się polepszył, podjęła te ważną decyzję, stwierdziła, że ta kłótnia była beznadziejna i że to ona pierwsza wyciągnie rękę, aby się pogodzić.
Jeden serdeczny uśmiech potrafi rozładować wiele niepotrzebnych napięć i zmienić nastawienie wielu osób. 
Przypomnijcie sobie czas, kiedy to Wy mieliście zły humor i właśnie wtedy ktoś się do Was uśmiechnął... Czy coś to w Was zmieniło? Czy pomogło Wam w czymś?

Kiedy ja miałam zły dzień i przechodząc ulicą zobaczyłam osobę, która spojrzała na mnie i szczerze się uśmiechnęła poczułam coś dziwnego... Zobaczyłam, że jednak jest ktoś kto uśmiechnął się, aby poprawić mi humor... Nie był to uśmiech z litości, bo nie wiedziała ta osoba co mi się przytrafiło, nie był to uśmiech aby mnie wyśmiać, bo widziałam te osobę pierwszy raz na oczy i raczej ona mnie też... Był to zwykły, szczery uśmiech, aby poprawić mi dzień. Może nie był to uśmiech skierowany tylko do mnie, a do kilku jeszcze innych ludzi... Ale każdy może to odczuć indywidualnie i poczuć się tak, jakby nawet obcej osobie zależało na tym, abyś Ty właśnie w tej chwili uśmiechnął się i poczuł się dobrze!
Owszem są przyjaciele, którzy zawsze są gotowi Ci pomóc, jednak czasem nie są w stanie tego zrobić... Czasem potrzebujesz czegoś więcej niż tylko słów i uśmiechów przyjaciół... Może akurat uśmiech obcej osoby potrafi Ci pomóc, tak jak pomógł i mi? A może to Ty swoim uśmiechem pomożesz komuś w czymś...
Nigdy nic nie jest wiadome na sto procent, dlatego zawsze warto próbować wszystkiego!
Uśmiechnij się, a na pewno ten uśmiech do Ciebie kiedyś wróci!

6 komentarzy:

  1. Twój uśmiech poprawia mi humor! Szczerze? Za każdym razem kiedy widzę Twoje zdjęcie to od razu się uśmiecham, bo Twój uśmiech zaraża optymizmem! szczerze mówiąc to zastanawia mnie w jaki sposób inni ludzie opierają się Twojemu uśmiechowi, przecież on jest taki cuuudowny!
    zdjecia są przecudowne, bo na każdym jest uśmiech!
    i tak to prawda, uśmiech obcej osoby jest dużo wart, dlatego uśmiechajcie się, bo naprawdę warto!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dodałam post o uśmiechu, bo jest on bardzo ważny w życiu c:

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dodałam post o uśmiechu, bo jest on bardzo ważny w życiu c:

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie sobie uświadomiłam, że mało kiedy się do kogoś uśmiecham :D. Mój uśmiech zarezerwowany jest tylko dla wybrańców :D.
    obserwujemy? jeśli masz ochotę to daj znać u mnie :D http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo spodobał mi się golfik z paski :D
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiec mam dużo rzeczy do zakomunikowania, więc słuchaj mnie teraz! :D
    Po pierwsze ze zdjęć bije cudowny optymizm i duużo pozytywnej energii tak jak zawsze od Twoich zdjęć.
    Po drugie śliczna sukienka, meeega mi się podoba i ślicznie w niej wyglądasz, kurka, do twarzy Co w paskach!
    Po trzecie czekam na dzisiejszy post, bo na snapie obiecałaś, że dzisiaj będzie!
    Po czwarte mam dla Ciebie prezent, mogę w jakiś sposób wysłać?
    Po piąte cudowny post i widać, że Ty potrafisz zarażać tym cudownym uśmiechem!
    Po szóste to już tyle, dziękuję za uwagę! :D

    OdpowiedzUsuń