niedziela, 6 grudnia 2015

NOVEMBER DARLINGS

Cześć i czołem!
Tak, tak, wiem, post dodany z opóźnieniem i przyznaje się - jest to moja wina! Postaram się więcej tego nie robić, ale nic nie obiecuję!
Jak widać po tytule postu, dzisiaj post luźniejszy z ulubieńcami z miesiąca listopad. Jest to pierwszy mój post w takim stylu, ale mam nadzieję, że jakoś wyjdzie. A więc zaczynajmy!

KOSMETYK MIESIĄCA
Bez wahania mogę powiedzieć, że moim ulubionym kosmetykiem tego miesiąca jest peeling myjący z truskawką. Peeling ten ma funkcjonalne opakowanie, które może zmieścić nam się do kosmetyczki podczas naszych wyjazdów oraz dodatkowo doskonale wygładza, odświeża i oczyszcza skórę.
Grube ziarenka znajdujące się w tym peelingu idealnie usuwają nasz martwy naskórek. Dodatkowo skóra po tym produkcie nie zostaje podrażniona!!
A mycie twarzy nim uprzyjemnia nam cudowny zapach tego peelingu.
Kupując go nie byłam pewna, czy na pewno mi pomoże i czy sprawdzi się na mojej cerze. Jednak teraz w stu procentach mogę stwierdzić, że spisuje się doskonale! 

KSIĄŻKA MIESIĄCA

Zdecydowanie mogę rzec, że moja ulubiona książka, którą przeczytałam w miesiącu listopad jest autorstwa Anny Herbich pod tytułem ,,Dziewczyny w powstania". Opowiada o Powstaniu Warszawskim oraz o tym w jaki sposób radziły sobie w tamtych czasach kobiety, co robiły po wybuchu Powstania Warszawskiego oraz jak to wszystko przeżyły. W książce są historie kilku kobiet, które w niektórych momentach są zabawne, zaś w innych przerażające i mrożące krew w żyłach. Książka warta polecenia oraz przeczytania! 



PŁYTA MIESIĄCA
Ta płyta właściwie znajdowała się w mojej kolekcji już od dość dawna, jednak dopiero kilka tygodni temu odsłuchałam ją i zauważyłam coś, co spowodowało, że zakochałam się w niektórych piosenkach! Oczywiście jest to płyta zespołu NEGATYW - ,,ALBINOS", Piosenki szybko wpadają w ucho, co powoduje, że cały czas chce się je słuchać! Osobiście moimi ulubionymi piosenkami są ,,Co obce i co złe" oraz ,,Jeśli Bóg istnieje..."

PIOSENKA MIESIĄCA
Pomimo tego, że zakochałam się w piosenkach zespołu Negatyw, to nie ich piosenka jest moją ulubioną. Utwór, który w tym miesiącu, jak i pewnie przez kilka najbliższych, podbił nie tylko moje serce, ale również i setki innych jest autorstwa Dawida Kwiatkowskiego - ,,Droga". Jest to singiel promujący już trzeci, ale można i powiedzieć, że czwarty album młodego wokalisty ,,ELEMENT TRZECI". Teledysk do piosenki nagrywany jest w czterech krajach i opowiada o ucieczce od tłoku, zamieszania, problemów życia codziennego i przeciwności ludzi...

PRZEKĄSKA MIESIĄCA
Ostatnio najczęściej zjadanym przeze mnie smakołykiem jest batonik Kinder bueno, który idealnie pasuje do jesiennej aury, ponieważ w czekoladzie są hormony szczęścia - endorfiny, które bardzo przydają się na taką zimną, deszczową, brzydką, jesienną aurę.


FILM MIESIĄCA

Nie wiem czy można to zaliczyć jako film miesiąca listopad, bo oglądałam go w grudniu, no ale wybierałam się na niego już w listopadzie, więc wydaje mi się, że stuprocentowo jest ulubieńcem listopada! Oczywiście jest to film ,,Listy do M 2", które podbijają serca tak samo mocno, jak i wcześniejsza część. Film jest zarówno wzruszający, jak i śmieszny. Szczerze mówiąc to oglądając go na zmianę a to się śmiałam, a to płakałam...Gra aktorska jest na naprawdę wysokim poziomie, dzięki czemu film zyskuje w oczach innych ludzi.
Jest to film, który naprawdę warto obejrzeć przed tymi świętami Bożego Narodzenia, bo wydaje mi się, że bardzo wprowadza w odpowiedni klimat!

CYTAT MIESIĄCA


Im bliżej końca, tym dalej od początku.
Im bliżej śmierci,  tym dalej od narodzin.
Im bliżej pewności, tym dalej od zwątpienia.
Im bliżej dobra, tym dalej od zła. 

6 komentarzy:

  1. jejciu, nie wierzę, że znowu wybaczę Ci opóźnienie z postem! w zamian za to liczę na post równo w środę!!!
    kilka tygodni temu używałam tego peelingu i był cudowny, ale teraz mi się skończył i nie chce mi się iść do sklepu i go kupić, ahha, takie lenistwo! :D
    Mam te płytę, uwielbiam ten zespół! Oni są przecudowni! jeejku, a myślałam, ze tylko mi się podobają!!! *.*
    Widzę, że kwiatonatorka, tak? W takim razie może niedługo się do Ciebie odezwe na maila, hahaha!
    właśnie ostatnio mam plany wybrać się na Listy do M 2 do kina i jakoś nie mam motywacji, ale po Twoim poście sądzę, ze zostałam przekonana i jeszcze przed świętami wyląduje w kinie! :D
    Cudowny post, kipie z niego taka pozytywna energia! Czekam na następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ejj, laska, dobra jesteś!
    stwierdziłem, że sobie zagram na akinatorze, no i właściwie wciskałem na temat jednej blogerki ode mnie ze szkoły, a pokazała mi się twoja nazwa. pomyślałem, że no dobra ogarne jej bloga i zobacze o czym pisze, no i wchodze i zaczynam od początku twojego bloga i tak mnie wciągnęło, że zostałem aż do tego dodanego przed jakąś godziną. świetnie piszesz i przyciągasz czytelników, jesteś godna podziwu! oby tak dalej! zostane tu na dłużej! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bloga czytam właściwie od bardzo dawna, ale dopiero dzisiaj stwierdziłam, że żałoże konto i napiszę komentarz! Cudownie pozytywny blog, płynie z niego tyle radości! Widać, że pisanie sprawia ci wiele radości! Cudowny post i czekam na następny!
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. elko doniczko!
    tak, tak, to jest to co właśnie widzisz! odwiedziłam nareszcie Twojego bloga, po namowach Twoich, Blans, Julki, Wiktorii i Zuzi! Ale to nie oznacza, że zostanę na długo, stawiam Ci wyzwanie! Twoje posty mają mnie zaciekawić, mają mnie przyciągnąć i kazać zostać, bo jak nie, to... wiesz co :*
    do zobaczenia niedługo u Ciebie w domku, lub u mnie lub w Warszawce :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh, Kinder Bueno! Aż mi ślinka pociekła :) Ja właśnie spróbowałam kawałek czekolady z pieprzem i jest to największe obrzydlistwo na świecie ;)
    Czytałam książkę i podzielam Twoje zdanie, że jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Hej Hej
    107 obserwatorów GRATULACJA !!!
    Może konkursik z okazji tak dużej liczby odbiorców :D
    A post już nudzi mnie to że każdy post jest świetny , dopracowany , ciekawy itp weź kiedyś zrób coś źle XD
    Do ulubieńców możesz dodać serial czy część garderoby
    Dziękuje za uwagę :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń