poniedziałek, 31 sierpnia 2015

END OF SUMMER

Heeej!
Zaczynam pisać tego posta i stwierdzam, że za dokładne 2 godziny,  120 minut, 7200 sekund zakończą się wakacje 2015 roku! Mam nadzieję, że każdy z Was przeżył je jak najlepiej! Bo na pewno nigdy nie powtórzą się takie same wakacje, jak te!
W dzisiejszym poście nie będzie nic tematycznego. Będzie to typowo luźny post o moich wakacjach w 2015 roku!
Otóż jak już wspominałam na początku tych wakacji, miał być to typowy spontan. I tak właśnie było. Żaden mój dzień nie był zaplanowany od góry do dołu. Zdarzały się sytuacje, kiedy to pisze z przyjaciółką na facebooku i nagle decyzja ,,Widzimy się za pół godziny"! Gdy już się spotykałyśmy dzwoni, którejś z nas telefon i okazuje się, że zaraz dołączy do nas dwójka kolegów, za chwile dochodzą następni i następni i powstaje większa grupka, którą siedzimy gdzieś na mieście! Następnie ktoś rzuca ,,Jedziemy się przejechać", no więc wsiadamy w samochód, lub nawet dwa i jeździmy sobie od miejsca do miejsca, robiąc przerwy, abyśmy mogli się znowu razem spotkać po tej kilkuminutowej rozłące!
Może nie spędziłam tych wakacji na jakiś cudownych wyjazdach, ale spędziłam je z cudownymi ludźmi, spontanicznymi decyzjami, spontanicznymi wyjazdami oraz niezapomnianymi przeżyciami!
Podczas tych wakacji poznałam cudownych ludzi, nawiązałam lepszy kontakt z osobami, których wcześniej tak dobrze nie znałam i mam nadzieję, że w roku szkolnym nic z tych rzeczy się nie zmieni!



Przede mną, tak jak i przed Wami nowy rok szkolny! W związku z tym nadejdzie wiele zmian, ale nie będą one tylko w związku z nauką! Na moim blogu planuje już kilka zmian, a z każdym dniem pewnie będę miała nowe pomysł! Tutaj można się wszystkiego spodziewać, a pierwsze rzeczy już niebawem!




A Wam jak minęły wakacje? Odpoczęliście od szkoły? Jesteście gotowi stawić głowę nowym wyzwaniom? 

7 komentarzy:

  1. To pierwsze zdjecie jest urocze. U mnie slabo jezeli chodzi o przygotowanie do nowych wyzwan. Ciesze sie ze spedzilas wakacje w fajnej atmosferze

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co dobre szybko sie konczy :-)! Super fotki Kochana, Buziaki :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przede mną jeszcze na szczęscie caaaały miesiąc wakacji, więc mam nadzieję, że zdążę sobie odpocząć :D
    świetne zdjęcia, aż bije z nich pozytywna energia! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wakacje są najlepsze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdjecia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    http://tvsiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!
    A w wolnej chwili zapraszam na konkurs, związany właśnie z końcem wakacji: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń