środa, 6 kwietnia 2016

MARCH DARLINGS

Hejoooo!!
Tak jak widzicie po tytule postu, po raz drugi przychodzę do Was z ulubieńcami danego miesiąca, poprzednim razem był to listopad, a teraz jest to marzec!!!
A więc nie przedłużając, zaczynamy!


KOSMETYK MIESIĄCA
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że moim ostatnim najlepszym odkryciem jest krem do rąk Johnon's body care. Daje on 24-godzinne nawilżenie i nawet po umyciu rąk czuć to na nich. A jest to naprawdę rzadkość wśród wszystkich przetestowanych przeze mnie kremów do rąk. A mogę szczerze powiedzieć, że próbowałam już ich wielu i właściwie każdy po dość krótkim czasie znikał, zmywał się i nie nawilżał moich rąk.
Johnson's body care nie zmywa się, ani nie znika po chwili, lecz działa przez całe te 24 godziny, więc bardzo go polecam!

KSIĄŻKA MIESIĄCA
W stu procentach jest to książka, którą recenzowałam już na moim blogu. A chodzi tutaj o Primabalerinę Doroty Gąsiorowskiej. Jeżeli chcecie wiedzieć coś więcej na temat książki, to zapraszam tutaj!

PŁYTA MIESIĄCA
Jest to nadal ta sama płyta, która jest moją ulubioną od właściwie trzech miesięcy! A chodzi mi tutaj o płytę ELEMENT TRZECI Dawida Kwiatkowskiego.
Czemu nadal ona? Cały czas trwa trasa Element Trzeci Tour, jest mnóstwo koncertów, zabawy, co powoduje, że piosenki z tej płyty cały czas są przeze mnie słuchana i jestem bardzo zakochana w tej płycie!

PIOSENKA MIESIĄCA
W marcu właściwie cały czas słuchałam piosenek Sylwii Grzeszczak, można powiedzieć, że miałam na nią tak zwaną fazę, co moi znajomi mogą potwierdzić.
Więc nie będzie to niczym dziwnym, jeżeli to właśnie piosenką tego miesiąca będzie utwór Sylwii Grzeszczak. Właściwie nie tylko jej, bo i zespołu Sound'n'Grace.
Podsumowując to, piosenką miesiąca marzec jest Kiedy tylko spojrzę w wykonaniu Sylwii Grzeszczak i zespołu Sound'n'Grace!


FILM MIESIĄCA
Nie wiem czemu, ale marzec jest chyba dla mnie takim typowo polskim miesiącem. Bo ulubiona piosenka jest polskiej wokalistki, cały czas właściwie słuchałam polskich utworów, a ulubiony film? Również polski!
Dokładnie mówię tutaj o filmie pod tytułem Bogowie. Tak, film ten powstał już w 2014 roku, ale ja obejrzałam go dopiero teraz. 
A o czym jest? 
Jest to opowieść profesora Zbigniewa Religi, który dokonuje pierwszego przeszczepu serca.
Naprawdę warto obejrzeć ten film!


SERIAL MIESIĄCA
Cóż za zaskoczenie jest, gdy okazuje się, że ulubionym serialem nie jest jednak polski serial. No cóż, może polska muzyka i filmy są na dobrym poziomie, ale seriali, oprócz tych, które lecą już od kilku lub kilkunastu lat, ciekawych nie znajdziemy.
W tym miesiącu dominuje u mnie włoski serial i właściwie to sama jestem zdziwiona, że oglądam takie rzeczy, ale jest to dobry powrót do dzieciństwa, do filmów, seriali i bajek, które wtedy oglądałam. A więc nie przedłużając, serialem tego miesiąca jest.... Alex i spółka! 
Film ten leci na Disney Channel i opowiada o przyjaźni pewnej grupy osób, o problemach w szkole oraz spełnianiu marzeń.

CYTAT MIESIĄCA

I teraz myślicie sobie, że to koniec postu, ale zaskoczę Was!
W tym miejscu chciałabym jeszcze wspomnieć o takim portalu jakim jest Daily Dose of Beauty. Owszem, był już post DDOB TAG, gdzie trochę o tym mówiłam, ale miesiąc marzec był i dla tego portalu czasem rozwijania się i dlatego to właśnie w tym poście chciałabym coś o tym powiedzieć.
Co nowego można zobaczyć na tym portalu?
Wcześniej, gdy ktoś niechcący dodał jakiś post, a nie skończył go opisywać, czy źle otagował, to nie miał możliwości edytowania tego, ani usunięcia. Jednak teraz, gdy podczas dodawania postu pójdzie Ci coś nie tak, możesz go usunąć i stworzyć jeszcze raz!
Dodatkowo w komentarz możesz oznaczać innych użytkowników według ich nicków!
Dużą nowością na tym portalu jest nowa zakładka MIKROBLOG, gdzie masz możliwość porozmawiania z innymi blogerami czy czytelnikami na wiele tematów, od tego jaka dzisiaj jest pogoda do współprac z innymi. Łatwą możliwość odnajdywania poszukiwanego przez nas tematu dają nam zakładki, takie jak na przykład Snapchat, Porady czy Muzyka, w które możesz kliknąć i automatycznie przechodzisz na poszukiwany temat.

DDOB cały czas się rozwija i jest coraz lepsze, wiec naprawdę warto tam zajrzeć, zobaczyć, ocenić i zostać na dłużej.
Dzięki temu portalowi może rozwinąć się Twój blog, kanał na YouTubie, czy znajdziesz nowego i ciekawego bloggera lub youtubera. Będziesz mógł porozmawiać z innymi na jakiś temat, poszukać inspiracji, motywacji, czy zasięgnąć od kogoś jakiejś porady.
Jest to portal godny polecenia, dlatego właśnie to robię i serdecznie Was tam zapraszam!

5 komentarzy:

  1. Świetna seria, dużo można się dowiedzieć i poznać coś fajnego. Super cytat. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat używam proponowany przez Ciebie krem do rąk. Jest bardzo dobry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film i muszę przyznać, że jest świetny!:) Przekonałaś mnie by zajrzeć na DDOB! :D
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/few-words-about.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię stosować różne kremy do rąk - muszę spróbować ten proponowany przez Ciebie :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, o matko! jak dobrze, że czytam tego bloga! przynajmniej teraz wiem, że nie tylko ja w takim wieku oglądam Alex i spółka! gaghaaahahaha! przecież to jest hit hitów, z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki! hahahha :D
    a post super, jak zwykle! :D

    OdpowiedzUsuń